joi, 1 aprilie 2010

A trecut si intai aprilie...

Observ cu regret ca timpul zboara si n-am facut mai nimic anul asta, nimic din ce-mi planificasem si nici macar farse de intai aprilie...Sa-mi fie rusine! Promit cunoscutilor sa fac farse in restul anului, cand o sa fiu intr-o stare mai buna si bineinteles, cand se asteapta mai putin. Deasemenea, promit ca glumele si farsele sa nu mai fie proaste ca in alti ani, ca am primit plangeri. Cum sa se supere prietenii pe tine ca i-ai servit cu omleta facuta din oua lasate intentionat la caldura cateva zile? Ce e mai comic decat toxiinfectia alimentara? Unii oameni chiar n-au umor. (se stiu ei care) Eu ma chinui sa ma distrez si sa-i distrez si pe ceilalti si ei se plang ca le-au iesit bubite pe corp...La-s ca pupa ma-ta si trece, ca tot ma-ta m-a ajutat sa scap si de cosurile de pe fund. Nu te mai plange ca au trecut deja doi ani de-atunci! Lasand la o parte glumele proaste, dar super amuzante dupa parerea mea, anul asta chiar n-am facut nici un fel de farsa, pacaleala, gluma. Anul asta nici martisoare n-am dat, cum probabil ati citit acum cateva articole...Declar anul 2010, ca an degeaba! Se apropie pastele si bineinteles, n-am de gans sa vopsesc si sa ciocnesc oua (sau poate ca o sa vopsesc...Am vazut la statusul unu-i prieten, ca cea mai buna vopsea de oua e rujul de buze) Poate ca o sa mananc din miel daca-i facut din carne de porc si deasemenea, o sa beau din vin(vinul nu trebuie neaparat sa fie din carne de porc, dar mielul, da!)
Am mai spus ca urasc obiceiurile romanesti si nu numai? Daca nu, va spun acum! Abia astept sa suflu-n lumanarile celor ce nu pun mana pe-o carte, dar spera sa se "lumineze" carand acasa lumanari aprinse de popa. Ma gandesc sa merg sa-mi aprind si eu un joint, dar la cat de depravati sunt preotii de la noi, mi-e ca-l confisca si-l arde singur in altar... Chiar, Dumnezeu n-a zis ca ziua a saptea, e zi de osihna? Preotii de ce muncesc duminicile, in special in duminica pastelui?
Gata! Inchei aici aberatiile, ca e 5 dimineata si nici tigari nu mai am...Va asteptam si data viitoare, in acelasi loc si la aceeasi ora. Multumesc pentru rabdarea de a-mi citii aberatiile, iar celor care n-au avut rabdare sa citeasca, pot sa va si injur acum la final, ca oricum nu o sa aflati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu