luni, 8 martie 2010

Martisor-Mortisor...Si ziua femeii.

A trecut si 8 martie...O zi petrecuta in casa, fara sa fac vre-un cadou niciunei fete/femei...Nu din zgarcenie sau ca n-ar merita, dar chiar nu am vrut... Stiu, sunt un porc...Sau poate magar? Tinand cont si de link-ul de pe youtube al melodiei "de ziua ta" a trupei Parazitii, ascuns sub statusul de pe mess "La multi ani fetelor!", cu siguranta sunt mai magar decat magarii. In alta ordine de idei, cred ca eram mai magar cand eram in clasele primare si mama-mi dadea bani sa cumpar flori invatatoarei, iar eu cheltuiam banii si furam florile din cimitir. Ceva mai greu a fost in clasele 5-8, fiind mai multe profesoare, eram nevoit sa colind mai multe cimitire. In perioada aia erau tiganii cu alba-neagra prin statiile de tramvai si mereu castigam, inmultind banii de flori si plecand cu frica sa nu fiu urmarit sa-mi ia banii inapoi. Chiar ma gandesc ce-or fi patit saracii tigani alba-negristi? Nu se mai practica sportul asta...Oare sunt mai putini fraieri acum, sau e mai rentabila cioarda la drum de seara in autobuzul 139? Lasand la o parte tiganii si manevrele lor, sa revenim la oile noastre. Nu-s misogin, ci doar magar, cum am spus si mai sus, dar inafara de 8 august, cand e ziua mea de nastere si de revelion, nu mi-a zis nici o fata "la multi ani". Am inceput sa cred ca ziua barbatului e pe 30 februarie, dar nu e nici atunci. Nici o fata nu mi-a oferit flori, desi-mi plac foarte mult florile si plantele, mai ales cele ce se pot fuma. Deasemenea iubesc mult primavara, sau ma rog, sfarsitul iernii...Eu de ce sa-mi cumpar singur ghiocei? Fetelor, nu va ajunge doar martisorul? Nu ajunge 1 martie, l-ati mai luat si pe 8 si daca am mai spus si "Da!" in fata unu-i om cu haine dubioase care ne-a pus sa semnam, martie devine o luna compromisa. (Sa nu fiu magar iar si sa spun ca daca am spus "Da-ul" cu pricina, avem o viata compromisa noi barbatii) Ce ma deranjeaza cel mai tare la obiceiurile astea, ca de altfel la mai toate sarbatorile, e aglomeratia. Cand se apropie 1 martie, se ridica adevarate baricade din mese si tarabe pe trotuarele intens circulate si culmea, ce gasesti pe o traba, aia gasesti pe toate. Aceleasi chiciuri legate frumos cu panglici si snurulete alb-rosii. Daca vede Becali asemanarea dintre martisor si culorile echipei dinamo, la anu o sa fie pe piete snururi ros-albastre. Am vazut chestii super dragute pe diverse site-uri si "bloage", lucrate manual si cu gust, care chiar isi merita banii, dar n-am vazut in pieptul nici unei fete asa ceva de martisor...Pacat.
Nu-s chiar asa magar cum am lasat sa se inteleaga mai sus, desi faptele sunt reale, ideile si faulturile sunt exagerate. Oricum, desi iubesc primavara, urasc luna martie, mai ales anul asta, cand e zapada ca-n ianuarie afara. Sunt un mare fan al zilei de 1 aprilie, dar banuiesc ca stiti, iar daca n-ati stiut, v-am spus acum. Mentionez ca randurile de mai sus sunt un pamflet si persoanele lezate sunt rugate sa-mi citeasca blogul cu monitorul stins. Asa de final, la multi ani fetelor, doamnelor, mamelor, e.t.c.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu