miercuri, 1 decembrie 2010

Romania! Sa traiesti bine!

Astazi, intai decebrie, ziua Romaniei, ma trezesc dimineata si plec spre parcul Carol, unde m-am intalnit cu restul fratilor si cativa prieteni, pentru a depunde o coroana la mormantul eroului necunoscut si pentru a pastra un moment de reculegere pentru toti eroii neamului. Ajuns in fata parcului, simteam ca am gresit ziua. Inafara de noi, un echipaj de politie si un cameraman ratacit de la un post local de televiziune, nu era nimeni. Ma asteptam sa fie ceva aglomeratie, politie, coloane oficiale, asa cum a fost anul trecut. Mi-a picat repede fisa, ca anul asta nu se merge la vot, deci nu-i nevoie de publicitate. Anul trecut, cand am ajuns in fata parcului, erau vre-o 10 echipaje de politie si multi "dirijori" care randuiau circulatia. Coloane oficiale plecau si veneau, televiziuni peste televiziuni si muuulti gura-casca. Dupa ce am depus noi coroana, am fost atentionati de un nene, probabil S.P.P.-ist, ca am fost asteptai sa terminam, chiar de insusi preamaritul marinar. Astazi era pustiu. Erau depuse cateva coroane, cu mult mai putine decat anul trecut, soldatii ce pazeau flacara erau in gheretele lor, fara a mai sta drepti la tol de gala langa flacara si n-am asteptat dupa nimeni si nimeni dupa noi. Daca era an electoral, desi era un frig de crapau pietrele, cu siguranta isi aratau falsul patriotism toti "pradatorii" cu imunitate, bineinteles in fata camerelor de filmat si a blitzurilor aparatelor foto din mana ziaristilor si a jurnalistilor. Daca anul trecut m-am mirat cand un batranel a intrebat "din partea carui partid suntem", desi se vedea clar ca suntem un grup de motociclisti, anul asta mi-am dat seama de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu